Bakt potet ovn | Elektrisk 6000w 200/400v 3-fas | 3 Skuffer | 48-60stk/t | AKF-30E

SKU : 747656

kr 21.900,00

• Skuffer i rustfritt stål.
• Isolert kropp.
• Elektriske enheter er termostatstyrt og hver skuff har en egen motstand.

eks. mva

Beskrivelse

Bakt potet ovn elektrisk:
Modell: AKF-40 E

Skuffer: 4
Spenning: 380V
Dim: 50x70x122cm
Egenvekt: 76 kg
Pakkestørrelse: 60x76x130cm
Pakkevekt: 86 kg
Effekt: 6000w – 200/400v 3-fas
Kapasitet: 48-60 stk/t

 

Brand

Atalay

Over 100 års erfaring Atalay ble grunnlagt i 1890 og er det første og mest etablerte selskapet i den tyrkiske industrikjøkkenindustrien. I dag kalles det "antikk", som ble behandlet av kobbergruver i løpet av de første årene av etableringen; Atalay, som produserer produkter som sini, gryte og gryte, er på syttitallet. brett, potter, laget av stein produksjon som tid og utføre alle salg til Tyrkia. I de samme årene møtte Atalay 90% av den tyrkiske hærens behov som kjøkkenprodukter og flasker og ga betydelige fordeler for utviklingen av landet vårt. I dag har Atalay utvidet sin produksjon med tre hovedproduktgrupper i tillegg til produksjonsvarer fra 80-tallet. - Benkeutstyr, gryter, panner, brett og andre produkter. - Benker, skap, vasker i rustfritt stål. - Komfyr og kjøleutstyr. Atalay betjener den tyrkiske industrikjøkkensektoren med sine to butikker i Istanbul og en fabrikk i Çorlu, med et nettverk av over 100 forhandlere i Tyrkia, sluttbrukerne leverer sin produksjon. Med prosjektarbeidet gjennomført; Tyskland, Frankrike, Holland, Israel, Finland, Polen, Romania, Hellas, Bulgaria, Algerie, Marokko, Kenya, Russland, de tyrkiske republikkene, Amerika og Canada, inkludert de intense, østlige landene i øst, Atalay har blitt en globalisert institusjon. I denne sammenhengen har selskapet som mål å være en pioner og ha et ord med i den raskt voksende industrikjøkkensektoren, som har intensivert sine investeringer i realisering av sine mål ved å fokusere på forsknings- og utviklingsaktiviteter. Vårt firma, som kombinerer sin erfaring med energien til tredje generasjon, vil aldri gi innrømmelser på veien for å nå sine mål, fra sin kvalitet, fra kundetilfredshet, og fra prinsippet om å ha en stemme i sektoren der landet vårt er lokalisert i utlandet.